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0da3851dde Minor - Gère la mort des segments - V3.4.0
Modifie la logique de destruction des segments de centipède.

Au lieu de détruire immédiatement le segment, désactive la collision et le rend invisible. Des champignons sont générés à l'endroit de sa mort et le score du joueur est augmenté.

L'événement OnSegmentDestroyed est renommé en OnSegmentHit pour refléter la nouvelle logique.
2025-11-05 14:19:08 +01:00
NisemonoQ
c8f3f53a8f Minor - Mushroom function
J'ai ajouté une fonction au Mushroom pour enregistrer le hit de la balle lorsqu'il la touche, mais on dirait que ça ne veut pas marcher.
2025-11-04 17:02:24 +01:00
17c60a72e3 Patch - Optimise les paramètres graphiques - V2.1.0
Reduit les paramètres graphiques par défaut pour une meilleure performance.

Desactive le ray tracing matériel et d'autres fonctionnalités gourmandes en ressources.
2025-10-18 22:25:47 +02:00
987856ca09 Major - Implémente le contrôleur de mille-pattes - V2.0.0
This commit introduces a centipede controller subsystem, managing centipede spawning, movement, and segment behavior.

It adds centipede body materials, movement logic, collision detection, and head assignment.
The controller handles segment following, direction changes at boundaries, and dynamic head updates upon segment destruction.
2025-10-17 16:32:27 +02:00
06f9a6ac5a Minor - Ajoute des profiles d'aperçu - V01.07.00
Adds new default editor profiles for different previewing scenarios.

These profiles configure lighting, environment, and post-processing settings
for improved asset visualization during development.
2025-10-16 15:38:02 +02:00
feae7b6997 Initializes basic game framework
Configures the default level, game mode, player controller, and player pawn.

Sets up basic movement input for the player pawn.

This commit lays the groundwork for further game development.
2025-10-14 01:18:44 +02:00
4299d2242e Initializes Unreal Engine project
Sets up the basic project structure, including configuration files,
source code directories, and a default .gitignore. Configures the
engine for optimal rendering and input settings.
2025-10-11 18:35:59 +02:00